Łączna liczba wyświetleń

środa, 23 stycznia 2013

...szybki post i spóźniona kartka...

Witam Was w ten bardzo zimowy i śnieżny wieczór....Ależ nasypało....Dziś już zaliczyłam odśnieżanie, zobaczymy co jutro. Nawet fajnie...dodam, że Antka zawożę do przedszkola na saniach, razem z Maryśka:p.Jest co ciągnąć ale takie poranne dotlenienie się bardzo dobrze robi...na "głowę":D na pewno moją.
Dziś chciałabym pokazać Wam kartkę, która do właścicielki dotarła na czas tylko u mnie troszkę później.
Skorzystałam z mapki, w nieaktualnym już co prawda wyzwaniu w digi-scrap, ale mapka fajna:D.
Papiery oczywiście z Magicznej Kartki, dodam, że ostatnio zaparły mi dech w piersiach prace wykonane na papierach w Galerii Papieru  (między innymi agnieszka-scrappassion czy art-dorota )tak tak ale...miało byc krótko więc...



To wszystko na dziś:], pozdrawiam.Baj

4 komentarze:

  1. Śliczna! Takie kartki ze zdjęciem zawsze wychodzą cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, pastelowa i bardzo gustowna karteczka. Tworzysz piękne rzeczy. Z przyjemnością dopisuję się do witryny i zapraszam do siebie na http://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/ po wyróżnienie The Versatile Blogger. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń