Łączna liczba wyświetleń

sobota, 19 stycznia 2013

...mapkowo...dziadkowo:]

Witam w ten styczniowy, zimowy wieczór. Jakoś nie jestem chyba z tą zima za pan brat...
Nie podoba mi się ale nieważne.
Chciałam Wam pokazać kartkę z okazji zbliżającego się Dnia Babci i Dziadka.
kartkę zgłaszam na wyzwanie:
1.Magiczna Kartka    wyzwanie z mapką:

2.Kwiat Dolnośląski   Tematycznie#9
miało być Babciowo-Dziadkowo i wytyczne...
Wstążki i kwiatki są więc się zgłaszam:].
3.Silesian Craft - Dla Babci Dziadka, nie zaskoczę Was, jak zwykle kartka:]
4.Scrapek.pl    wyzwanie#15 Stylowa kartka dla Babci i Dziadka. Napis jest , kwiatek jest. Sądzę, że kartka zachacza na pewno o klasykę w lekko fioletowym shabby wydaniu:D (cokolwiek to znaczy).

Moja kartka:

Bukiet dla Dziadków





Papiery z Magicznej Kartki( w której dzisiaj zrobiłam spore zakupy:), to jeden z moich ulubionych sklepów z papierami:D, polecam, do końca stycznia darmowa wysyłka:), różyczka jest ze scrapek.pl (to kolejny mój ulubiony sklep, w którym mogę się zaopatrzyć w papiery, wykrojniki, kwiatki, tasiemki itd.)
Pozdrawiam i życzę Wszystkim spokojnego sobotniego wieczoru.Baj.

9 komentarzy:

  1. śliczna kartka, piękny bukiecik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Bardzo ładna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny bukiet dla dziadków:):)
    A mapka bardzo fajna, bo karteczka powstaje super przestrzenna:)
    pozdrawiam i miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna,wspaniały bukiecik.Dziękujemy,że zaglądasz do Scrapka:) dziękuję za udział w wyzwaniu-Basia DT Scrapek

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam , bardzo mi sie u Pani podoba . Będę tu często zaglądać.Zapraszam na mojego nowego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka ukwiecona i romantyczna.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń
  7. dziadkowie będą zadowolenia bo piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie delikatne fiolety..bardzo podoba mi sie Twoja praca :) kwiaty dodaja uroku ! Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki !

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartka!
    Dzięki za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń