Łączna liczba wyświetleń

środa, 30 stycznia 2013

...chrzest na różowo:]...

Witam.
Nie wiem jak Wy, ale w tym roku styczeń mi się nie podobał, nic a nic.(tu się nie ma co podobać!)Najpierw operacja(spox)-1,5 tygodnia w domu, 4 dni do przedszkola-i znów -zapalenie krtani, ogromny katar, zapalenie spojówek(prawie wszystko x2)-1,5 tygodnia w domu...Ufff...Przypuszczam, że znalazłaby się nie jedna Mama,  z podobną historią:], zawsze mogło być gorzej(tak się,stety-niestety, pocieszam). 
Jutro ostatni dzień stycznia....
Chciałam Wam dziś pokazać, kolejną z serii, a moją drugą w życiu:], kartkę harmonijkową.
Skorzystałam z kursu w Pasji Kati.
Wszystkim, którzy jeszcze nie próbowali-polecam!! Skoro mnie się udało, znaczy to, że nie jest to najtrudniejsze...a bardzo efektowne.

Zdjęcia nie są najlepszej jakości a środek jest niedokończony:]



 ...do okienka planuje wkleić moje różyczki i takie tam...na pewno pokażę:]






Jestem bardzo zadowolona ze swojej pracy:].(to nie zawsze się zdarza, hi)
Papiery z Magicznej Kartki i Galerii Papieru.
Pozdrawiam.Baj.

1 komentarz:

  1. Pozwoliłam sobie wyróżnić twój blog znaczkiem
    The versatile blogger

    Zasady powyższego wyróżnienia:
    każdy nominowany blogger powinien:

    1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
    2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
    3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
    4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
    5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

    OdpowiedzUsuń