Łączna liczba wyświetleń

piątek, 3 lutego 2012

Urodzinkowo...

Tak... przede mną urodziny(ale nie moje:)ja miałam całkiem niedawno:] walentynki...pooglądam cudeńka u innych, zdolniejszych:] w przyszłym roku zrobię więcej:]. Koniec. Do czego zmierzam, skoro parę tych uroczystości przede mną, ja oczywiście, będąc trochę do przodu, jestem przygotowana. Najpierw kartki, a potem zakładki a potem notesy:]. Taki mam plan:]. 
Tak w ogóle, to oglądając prace na blogach innych jestem niezmiennie oczarowana!!!!!. Powoli uzależniam się od komputera-to taki łącznik z tą sztuką:]. Zaglądam, przeglądam prace, strony , blogi. Jeszcze miesiąc temu nie wiedziałam co to scrapbooking:] Teraz muszę się wyposażyć-tzn. kupić wiele wiele rzeczy, które są niezbędne...to pewnie potrwa... zanim osiągnę jakiś poziom, ale nie o to mi chodzi. Bardzo chciałabym tworzyć tak piękne cuda, ale robię to głównie dlatego, że to po prostu lubię. Nie, za mało powiedziane:] uwielbiam! Zasiadam, wyciągam ściny i nawet nie wiem jak, bez planu po prostu coś szyje, kleje...Póki co kartki, zakładki, mam ochotę na notesy ale scrapa-takiego prawdziwego się troszkę boję:].Czy podołam. Podglądam i podglądam i w końcu też zrobię:] Dosyć tej gadaniny.
Moje kartki:

papiery Springtime-Fresh journaling Cards, Floraf Fun, Colored Dots kupione w sklepie scrap.com.pl:
Pozdrawiam i dziękuję i za pierwsze miłe słowa:]Baj

1 komentarz: