Łączna liczba wyświetleń

środa, 15 lutego 2012

Pada śnieg, pada śnieg...

Witam. Uffff...Muszę złapać oddech:]. Witam w ten śnieżny, a jakże, wieczór. Właśnie wracam z "podwórza" :]. Musiałam coś nie coś odgarnąć, żeby nas nie zasypało i zawiało do reszty. Godzinka odśnieżania...Odśnieżanie to moja działka, taka odskocznia od pchania wózka z 2 dzieci czy ciągnięcia sanek z nimi:]albo od obsługi pieca węglowego:] hi hi...Tak....Zakwaski będą jak nic...Ojojojo....Ale śmiało mogę powiedzieć, że nie poszło w boczki, tylko może trochę z nich uszło, cy cóś:].
Dziś , jak co dzień, nieomal, wpadłam na kolejne ciekawe strony. Np DIabelski Młyn blog z wyzwaniami:]. Coś mi się spodobały -wyzwania:]...Niedługo ojciec mój ma urodziny i chciałam oprócz kartki stworzyć coś...ze zdjęciami ukochanych wnucząt:]-czytaj-moich DZIECI:]...i tak jakoś mam już wizję, podpowiedź-kolorystyczną-znalazłam właśnie na w/w stronie. Co z tego wyjdzie?-dostałam dziś przesyłkę miłą ze sklepu scrap.com.pl więc....zobaczymy.
Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających. Biało i śnieżnie. Baj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz