Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 listopada 2013

...wracam:] z dalekiej podróży...

Witam Was wszystkich serdecznie.
Nareszcie się zalogowałam. Od paru dni walczyłam...
Wiem...ostatni post z sierpnia---tragedia...
Każda Matka Polka pracująca mnie zrozumie.
Wiele powstało kartek oj...wiele...
Wile nie doczekało się utrwalenia na wieki...oj wiele...
Teraz jestem na etapie BOŻE NARODZENIE :p
teraz czyli od wczoraj:] ale jest nieźle...
30 sztuk to niezły wynik:]
Póki co pokazuję zaległości...


Jednocześnie obiecuję poprawę.
Jestem już wyposażona w nowe hafty świąteczne,
już się za nie zabrałam.
Niebawem wpadnę:]
Pozdrawiam Wszystkich.Baj

4 komentarze:

  1. Karolaaaa!! No wieki już Cię tu nie widziałam moja droga:):) Ale mi sprawiłaś niespodziankę - bardzo się cieszę, że o mnie pamietałaś, zajrzałaś i zostawiłaś przesympatyczny komentarz - bardzo Ci dziękuję:) Cieszę się, że w końcu udało Ci się wygospodarować trochę czasu i czekam niecierpliwie na Twoje nowe dzieła. Póki co, bardzo elegancka karteczkę na 50 rocznicę ślubu zrobiłaś....ale ta produkcja 30 szt. swiatecznych kartek? ohoho, będzie oglądania, że hej! :) Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie i całej rodzinki w jak najlepszym porządku!! :)
    Bardzo serdecznie pozdrawiam i czekam niecierpliwie na kolejne posty:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. 30 sztuk od wczoraj to jakiś ekspressss :-))) Pięknie się ten fiolet komponuje z wzorzystym tłem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna zaległość! Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz zaglądam tutaj i widzę piękne kartki :) Ślicznie dobierasz wszystkie ich elementy :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń