Łączna liczba wyświetleń

sobota, 23 lutego 2013

...impreza u Dziadka:]

Witam Was w ten iście zimowy dzionek. Śniegu za oknem cała masa...brrrr.Ale idzie WIOSNA:]
Dziś chciałam Wam pokazać moje dzisiejsze kartki. jeszcze ciepłe.
Jako, że mój tata odprawia dziś swoje urodziny (będą jak zwykle same pyszności, ale mój żołądek od wczoraj dziwnie się zachowuje-jakaś dziwna odmiana grypy żołądkowej?) należy mu się kartka oczywiście. Podglądałam tu i tam jak robicie tego typu kartki i postanowiłam sama spróbować. Piękności tworzy MarysJa i pozwoliłam sobie podeprzeć się jej pracą, ale tak jak pisałam pomysł jest używany przez wszystkich(ależ się tłumaczę ;)
...tak jeszcze bez kombinowanego napisu:


 ...a tak z kombinowanym:P napisem...
...i jeszcze dla Dzieci...dla dziewczynek




Pozdrawiam Was serdecznie.Baj.

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na kartkę :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No koszula wyszła perfecto! Mam nadzieję, że obdarowany był bardzo zadowolony:)
    A karteczki dla dzieci po prostu słodziutkie. Szkoda, że za naszych czasów nie było tak wspaniałych karteczek:) sama taką bym chciała dostać...ha!
    A co u was Karola? Mam nadzieję, że nie dajesz sie grypie żołądkowej! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ta tatusina karteczka jest po prostu genialna! Zachwyca!!! Chyba Cię popodglądam i sama taką spreparuję :) Ale Ty masz talent w łapkach :)

    P.S. Może zgłosisz ją na wyzwanie w Scrapgangu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym zgłosiła, gdyby pomysł był mój od początku do końca- a nie był więc...pozwolę się nie zgłaszać:]Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Fantastyczna ta koszula! W ogóle wszystkie fajne, zdolne masz łapki:). Dziękuję Ci bardzo za ciepłe słowa i życzę dużo siły oraz hurtowych ilości cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale dziadek miał piękną koszulinkę

    OdpowiedzUsuń