Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 3 grudnia 2012

...powrót...

Witam.Tak, powracam. Jestem niestety chora, moje dzieciaki już trochę lepiej.
Na początku chciałam przeprosić wszystkie dziewczyny, które mnie uhonorowały i obdarowały banerkiem.
Z przyczyn "naturalnych"nie byłam po prostu w stanie, ale nadrabiam:].
Zacznę od zasad:
Wyróżnienie otrzymałam od tych oto osóbek:P
Evebellart
Pomieszane-poplątane
Marta i
Sylwię

                                 

Zasady:



 „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 Pytania od Evebellart:
  1. Narty czy sanki-lubię narty, ale musiałam się przerzucić, chwilowo, na sanki-a arczej ich ciągnięcie...
  2. Ulubiony kolor?hmmm, szczerze nie mam jednego ulubionego. Lubię fiolety, szarości, makowe czerwienie...
  3. Ostatnio obejrzany film?oj,  z tym to już gorzej, strorości- "Pianista" na tvp1 :]
  4. Twoje największe marzenie?...dom-mój własny ,ale dożyć prawnuków tez mi się marzy:p
  5. Czego chciałabyś się jeszcze nauczyć (jeśli chodzi o twórczą pracę)?...uwielbiam kartki i na nich się skupiam, wiem, że nic innego nie zajmie mnie tak jak one, więc chciałabym się rozwijać i tworzyć tak jak Brises czy Dorota
  6. Ulubiona pora dnia?...chyba nie mam takiej na razie:]
  7. Zatłoczone miasto czy spokojna wieś?...wszystkiego po trochu potrzebuję...
  8. Twoja największa zaleta?...mówią, że jestem cierpliwa:] na pewno dobrze zorganizowana! :P
  9. Ulubiona potrawa?...uwielbiam pomidory z mozzarellą oliwą i bazylią-kocham-przez cały rok praktykuję:]
  10. Kawa czy gorąca czekolada?...zdecydowanie kawa
  11. Wakacje w Polsce czy za granicą?...a to zależy, kocham Mazury, ale lubię poleżeć na ciepłym piaseczku:]
  Pytania od pomieszane-poplątane
1. Piwo czy wino?...i tu klops, bo oba te trunki lubię.Piwem i winem9ale tylko wytrawnym) nie wzgardzę.
2. Herbata z kubka czy z filiżanki?...z kubka...
3. Pióro czy długopis?...pióro...
4. Kwiaty cięte czy doniczkowe?...lubię obie wersje...
5. Czego w sprzątaniu nie lubisz najbardziej?...powtarzalności?! :P
6. Ile chciałabyś mieć dzieci?...dwoje już mam i na skończmy:P póki co...
7. Skarpety wełniane czy bawełniane?...bawełna górą...
8. Książka czy gazeta?...obie wersje mi odpowiadają:]
9. Na urlop w Polskę czy w Świat?...jw.:]
10. Włosy proste czy kręcone?...proste...
11. Kąpiel czy prysznic?...kąpiel...
Pytania od Marty:
1. morze czy góry...bliżej mam do gór ale morzem nie wzgardzę...
2. rock czy pop...rock, myślę ale taki hard może być...
3. ulubiona kuchnia...włoska...
4. świeta w domu czy poza domem...w domu!
5. filmy czy książka...książka...
6. czarny czy biały...czarny
7. optymistka czy pesymistka...optymistka
8. wymarzone wakacje...jednak gdzieś gdzie ciepło i ciekawie...Argentyna... Kanada...
9. porządek czy bałagan...Porządek!
10. autobus czy samochód...Samochód...
11. w dwóch słowach ... kim jesteś ?...Zorganizowana Mamuśka...:P póki co...

Pytania od Sylwii 
1.  Kawa czy herbata? Kawa...

2.  Cukier, słodzik czy....zdecydowanie bez cukru?...zdecydowanie bez cukru...

3.  Książka czy kino?...na razie musi wystarczyć książka

4.  Tulipan czy róża?...róża

5.  Owoce morza czy....  owoce z własnego sadu ? :) Owoce morza-uwielbiam ale i te z mojego ogródka są ok.

6.  Twoje ulubione miejsce na wypoczynek.Mazury...

7.  Masz słabość do ........?...papieru:p

8.  Poranny skowronek czy raczej ... sowa (albo tzw. "nocny Marek") ??...poranny skowronek nie ma co...

9.  Twoje typowe śniadanie to: .......?...ot kanapka i tyle:]

10.  Jakich cech charakteru nie lubisz u innych....? hipokryzji, zawiści, "frajerstwa", kłamstwa, lenistwa  
11. Gdybyś mogła cofnąć czas to ...?...strasznie nie lubię gdybać...więc nic bym nie zmieniła.

... a oto moje pytania:
1. BOŻE NARODZENIE CZY WIELKANOC?
2.KARTKOWANIE CZY LO?
3.WYKROJNIKI CZY DZIURKACZE?
4.JAK DŁUGO TRWA TWOJA PRZYGODA Z BLOGIEM?
5....A JAK DŁUGO TWORZYSZ?TO CO TWORZYSZ? :P
6. MODA CZY MUZYKA?CO JEST DLA CIEBIE WAŻNIEJSZE?
7.TWOI ''BLOGOWI' IDOLE? KOGO PODZIWIASZ, KTO CIĘ INSPIRUJE?GDZIE "ZAGLĄDASZ NAJCZĘŚCIEJ"?
8.ZAKUPY PRZEZ INTERNET CZY "FACE TO FACE"?
9.TWOJE CZTERY ULUBIONE "MEDIA", KTÓRYCH UŻYWASZ W TWORZENIU, I BEZ KTÓRYCH CIĘŻKO BYŁOBY JUŻ PRZEŻYĆ?
10. ZA CO CENISZ INNYCH LUDZI?
11. GDZIE CHĘTNIE BYŚ WYEMIGROWAŁ/ŁA, DO JAKIEGO ZAKĄTKA NA ŚWIECIE?  

Pozwolę sobie nominować zasłużone blogi w ciut innym terminie bo ten post i tak jest już długaśny, a ja znowu potrzebuję chwilkę czasu. Chwilkę czasu a wypełnię do końca wszystkie zasady.

Pozdrawiam.Baj. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz