Łączna liczba wyświetleń

środa, 23 maja 2012

...zaSKO(K)czenie...


Ostatnio spełniamy sobie nasze(mojej rodzinki) małe marzenia.Dzieci mają trampolinę:], którą mamusia też bardzo polubiła...Ładna pogoda sprzyja wySKOKom w górę....Pogoda dopisuje i ciężko mi dzieci utrzymać w domu...a w domu...taka maszyna...

  
Mam ją. To było...przyznam moje marzenie. Zbiegiem różnych okoliczności mogłam sobie spełnić te marzenie (awansem na urodziny itd.:)Już rozpakowana, ma swoje miejsce i nawet już próbowałam tego czy owego ale...ja dopiero oswajam się z myślą, że ją mam i muszę się teraz nauczyć ją wykorzystywać:].
Myślę, że to potrwa:] ale już wiem że umie cuda:]
...a to małe co nie co, baaaardzo skromne...ślubne...


Pozdrawiam.Baj

3 komentarze:

  1. Skromne kartki, ale przez to bardzo eleganckie! Mnie się bardzo podobają.
    Zazdroszczę zakupu :) Miłego użytkowania BSa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja takze zazdroszczę nie mam maszynki a dzieku niej cuda bedziesz robić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Pani i bez maszynki cuda robi:]!!!!!...Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny:]

      Usuń