Łączna liczba wyświetleń

sobota, 3 marca 2012

Idzie wiosna Alleluja!!!!!!!!!!!!!!!!

Witam Wszystkich w ten , natchniony wiosną dzień. W końcu słońce:]. Mam już dosyć zimy. Zimo-precz!!!!!!!!!!
Korzystając z okazji naprodukowałam parę bardzo prostych w formie:) karteczek. Bardzo przypadły mi do gustu digi-stemple od Asia3city. Bardzo dziękuję:].
Stempelki pokolorowałam zwykłymi kredkami:], także efekt jest jaki jest.Daleko mi do profesjonalizmu tuszowo-flamstrowego:] ale muszę trochę naoszczędzać:]Na pierwszym miejscu mojej listy jest maszynka sizzix:], oj...

Małe co nie co:





Mój faworyt- JAJO-ZAJĄC :]  od Asi3city :P.
Jajo-zająca zgłaszam na wyzwanie w scrap.com.pl.
Papiery do kartek pochodzą ze sklepu scrap.com.pl :].
Pozdrawiam. Życzę wiosennego weekendu. Baj


3 komentarze:

  1. Karola! Jak pięknie i świątecznie u Ciebie! Dawno tu nie zaglądałam, no cóż, jakoś przez ostatni tydzień nie miałam nawet kiedy wejść na bloga. Śliczne i takie radosne wielkanocne karteczki stworzyłaś:)Podobają mi się.
    Ja też coś podziałałam trochę ostatnio, ale nie miałam czasu cokolwiek wkleić i pokazać. Obiecuję, że to nadrobię...
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki świąteczne:]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie są pokolorowane! :) i rzeczywiście jajo-zając the best!

    OdpowiedzUsuń